ЕЗОШ №7Субота, 27.05.2017, 10:10
Ви увійшли як Гість | ГрупаГості" | RSS
"Вітаю Вас Гість

Головна | 09 лютого 2011 року - Виховна година для маленьких користувачів Інтернету (7 - 10 років) | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Друзі сайту

ЕНВК №1
ЕЗОШ №2
ЕБГ "Гармонія"
ЕЗОШ №4
ЕНВК №5
ЕЗОШ №6
ЕБЛ
ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ"№9
ЦОППМ
ЕНМЦ
ЗІІТ
ЕМ ЦСССДМ
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Банер

Виховна година для маленьких користувачів Інтернету (7 - 10 років)
Тема: Безпечний Інтернет для дітей.
Мета: Попередження та превентивна робота з дітьми по безпечній роботі в Інтернеті

План уроку

Вступ.
Доброго дня, дорогі діти! Сьогодні ми з вами поговоримо про Інтернет. Чи можете ви сказати, що таке Інтернет?
100 років тому, коли не було Інтернету, лист від родичів з України в Америку плив пароплавом та доставлявся сушею місяць. Потім стільки ж люди чекали відповідь. З появою літаків ми на відправку листа і відповідь стали чекати вже не 2 місяці, а 2 тижні. З появою Інтернету лист відправляється і отримується відповідь через кілька секунд.
Чим ще корисний Інтернет і навіщо люди його використовують?
Безпечне користування Інтернетом?
Слайд 1,2.
Скажіть діти: - хто з вас вміє користуватись Інтернетом?
-  хто має мобільні телефони?
Звичайно ж, майже всі!
- Що таке «НІК»?
Нік – це ім’я, яке використовують користувачі Інтернету, не називаючи своє справжнє ім’я.
Спробуйте придумати собі «нік», запишіть на стікері і приклейте на квітку так, щоб утворити пелюстки. Гра «Квітка». (Квітка намальована на ватмані і розміщена на дошці).
Кожен з дітей пише на стікері нік і приклеює його на квітку. (Додаток).
Слайд 3.
На початку 1996 року по всьому світу нараховувалось 30 млн. користувачів Інтернету
- В 2009 році кількість користувачів досягла 6 млрд.710 029 070
- 3G телефони представлені Японією в 2001р.
- Спілкування людей в віртуальних мережах – невід’ємна частина соціального життя
Слайд 4.
В Україні 46 млн. населення, користувачів Інтернетом – 6,7 млн, це 14,65%.
Слайд 5.
Які ж загрози чекають дітей в Інтернеті?
•    Виготовлення, розповсюдження та використання матеріалів зі сценами насильства над дітьми
•    Наполегливе чіпляння в мережі, розмови на теми сексу, насильства, "зваблення”
•    Показ невідповідних віку, нелегальних та шкідливих матеріалів, що впливають на психіку, приводять до фізичної шкоди
•    Переслідування і залякування
Слайд 6.
Жертвами Інтернету є:
•    Мають травматичний досвід:
Діти 7-11 років: брудна лексика – 34%,
насильство чи матеріали сексуального характеру – 66%,
Діти від 11 років: 50% - брудна лексика,
25% - запрошення до сексуальних дій
•    Зустрічі віч-на-віч після знайомства в Інтернеті:
 В 46% - "друг” виявився не таким, як писав
Слайд 7.
Існують певні правила користування Інтернетом.
1. НЕ ПОВІДОМЛЯЙ ПРО СЕБЕ І БАТЬКІВ ПРИВАТНУ ІНФОРМАЦІЮ, НЕ ВИСИЛАЙ НЕЗНАЙОМИМ ЛЮДЯМ ФОТО
Слайд 8.
Слайд 9.
2. НЕ ВІР ВСЬОМУ, ЩО КАЖУТЬ ПРО СЕБЕ ВІРТУАЛЬНІ ЗНАЙОМІ
Слайд 10.
Дівчинка познайомилась в Інтернеті з своїм однолітком, хлопчиком, якого звати Войтек. Вони почали спілкуватися в мережі. Аня пише: «Привіт, я Аня, мені 12 років, я шукаю друзів».
Слайд 11.
Хлопчик їй відповідає: «Привіт, Аня, я Войтек, мені також 12 років і я хочу зустрітися з тобою». А на справді, цей Войтек дорослий чоловік, який обманює дівчинку, і не тільки її.
Слайд 12,13.
Дуже часто, спілкуючись в інтернеті уявляєш собі одну людину, а насправді вона зовсім інша.
Слайд 14,15.
3. Обмежуй свій час роботи та ігор в Інтернеті
4. Батьки мають знати, чим ти займаєшся , коли сидиш біля комп'ютера!
Слайд 16,17.
Слайд 18.
5. НЕ ОБРАЖАЙ ІНШИХ В ІНТЕРНЕТІ
Слайд 19.
Слайд 20,21.
6. ТРИМАЙ ПАРОЛЬ КОМПЮТЕРА У ТАЄМНИЦІ
Слайд 22.
7. ЯКЩО ОПИНЯЄШСЯ В СКЛАДНІЙ СИТУАЦІЇ ПОГОВОРИ З БАТЬКАМИ
Закріплення.
Спробуйте перерахувати правила користування Інтернетом, з якими ви познайомились.
Учні перерахують, а вчитель запише на дошці:
-    не надавати інформацію про своє ім'я, адресу, та дані про своїх батьків,
-    погано поводитись при спілкуванні,
-    користуватись комп'ютером та Інтернетом з дозволу батьків,
-    тримати пароль комп'ютера у таємниці
-    повідомляти батькам про проблеми, які виникають під час роботу з
комп'ютером або в Інтернеті,
Гра «Хто надіслав тобі листа?» (Додаток)
Проведення анкетування «Діти в Інтернеті». (Додаток)
Висновок. Треба бути дуже обережним, користуючись Інтернетом через комп’ютер та мобільний телефон!
•        не надавати нікому свої паролі;
•        без гострої необхідності не надавати особисту інформацію по електронній пошті, в чат-кімнатах;
•        не надавати відповіді на послання непристойного та грубого змісту;
•        повідомити старшим про отримання інформації, яка примусить почуватись незручно або налякано;
•        не погоджуватись на зустріч з випадковим онлайновим другом. Якщо все ж таки це необхідно, то зустріч повинна відбуватися в громадському місті або у присутності друзів чи батьків;
•        не відправляти нікому своє фото;
•        не здійснювати комерційні операції через мережу Інтернет


Додаток.
Гра «Квітка» ( проводиться на початку)
Перед початком вправи вчитель малює квітку без пелюстків на аркуші ватману або дошці (Дивіться малюнок 1).
 

Вчитель роздає кожному учню/ учениці стікери та дає завдання учасникам вигадати собі прозвисько («нікнейми»), якими вони користуються при спілкуванні в Інтернет просторі або хотіли б використовувати, та написати їх на стікерах. Кожний/а учень/ учениця виходить з квіткою, називає нікнейм, своїє реальнее ім'я та хобі та наклеює стікер з нікнеймом на квітку, так щоб стікер став пелюстком квітки. Аркуш з квіткою розміщується на стіні. Якщо квітка намальована на дошці, то вона залишається для наступної вправи (Дивіться малюнок 2).
Гра «Хто надіслав тобі листа?» (проводиться в кінці заходу).
Для цієї вправи вчитель використовує «Квітку» з попередньої вправи. Вчитель видає учням стікери і просить кожного/ну написати позитивне побажання або просто хороші слова на стікері. А потім наклеїти їх поряд з будь-яким зі стікерів з нікнеймами на аркуші з квіткою. Кожен/на учень/ учениця має наклеїти побажання до чужого нікнейму так щоб власники нікнеймів не бачили хто надає їм побажання. Учасники отримають побажання до свого нікнейму і намагаються вгадати, хто надіслав їм це «повідомлення» (дивіться Малюнок 3). У 99% учасники не можуть вгадати відправника повідомлення. Вчитель робить висновок, що так само відбувається і зі спілкуванням в Інтернет просторі. Дуже складно перевірити, хто саме пише тобі листи, спілкується з тобою.
Якщоучасники групи добре знайомі між собою, вони можуть вгадувати відправника за почерком. У такому випадку вчитель робить висновок, що в Інтернет просторі не існує почерків, тому ти ніколи не знаєш хто знаходиться по той бік комп'ютера або мобільного телефону.
 
 


Анкета «Безпека в Інтернеті»

Опитування для учнів
Скільки Вам років?
 
  • 8-10
  • 11-15
  • 16-20

Скільки років Ви користуєтесь Інтернетом?
 
  • менше року
  • 1-3 роки
  • 4-5 років
  • Ваша відповідь

Скільки Вам було років, коли Ви почали користуватись Інтернетом?
 
  • менше 8 років
  • 8-10 років
  • 11-15 років
  • 16-20 років

Де відбулось Ваше перше знайомство з Інтернетом?

  • Вдома
  • В школі
  • В Інтернет-клубі
  • У друзів
  • Ваша відповідь

Скільки часу Ви проводите в Інтернеті?
 
  • менше години
  • 1-3 години
  • 4-5 годин
  • більше 5 годин

Чи контролюють батьки час роботи за комп'ютером?
 
  • так
  • ні
  • інколи

Чи знають батьки з ким Ви спілкуєтесь в Інтернеті?
 
  • так
  • ні
  • не про всіх

Які сайти Ви використовуєте?
Ваша відповідь  




Скільки часу Ви проводите з друзями на вулиці?
 
  • менше години
  • 1-3 години
  • 4-5 години
  • Ваша відповідь

Чи запитували у Вас особисті данні (паспорт, адреса, телефони)?
 
  • Так
  • Ні

Чи даєте Ви свої особисті дані в Інтернеті?
 
  • Так
  • Ні
  • Інколи

Як ви розумієте висловлення «Безпека в Інтернеті»?
Ваша відповідь

Форма входу
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 255
Галерея
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Он-ляндія

ЕЗОШ №7© 2017
Конструктор сайтів - uCoz
сайт